Sony Ericsson W995

Sony Ericsson W995

od 1099,00 PLN

w 4 sklepach

Ogólna ocena:


(26 opinii)
4.5

Porównaj ceny

Dane techniczne:

Sieć 850/900/1800/1900/2100 MHz
Aparat cyfrowy 8,1 MPx
Wielkość ekranu 2,6″ 240×320
Kolory 256 tys.
Czas czuwania 15,4 dni
Czas rozmowy 10,5 h
Komunikacja Bluetooth, EDGE, GPRS, WLAN
MP3/Radio dyktafon, mp3, radio
Wymiary 97,00×49,00×15,00 mm
Waga 113g
Wbudowana pamięć 118 MB
Karta pamięci M2
Rodzaj budowy Wysuwany
System operacyjny producenta

Podsumowanie zalety i wady:

Zalety

  • -wygląd(16)
  • -funkcjonalność(14)
  • -aparat(11)
  • -prosta obsługa(6)
  • -cena/jakość(4)

Wady

  • -delikatna obudowa(7)
  • -wykonanie(2)
  • -brak opcji shake control(2)
  • -słaba bateria(1)
  • -odbiornik GPS(1)

Ostatnie opinie:

04 wrzesień 2009 | 22:45

Ocenił: carci

od dwoch tygodni posiadam ten telefon i stwierdzam ze tylko z aparatu mozna byc zadowolonym poniewaz w funkcji auto doslownie sam sie dostosowuje do kazdych warunkow (makro, krajobraz) no i ustawia zywe kolory. jesli chodzi o wifi to duzo klopotu sprawia polaczenie sie z siecia z szyfrowaniem. haslo nie wiem czemu sie nie zapamietuje. mam porownanie z SE C902 i powiem ze jest porownywalnie WOLNY ! moze to przez ilosc zajmowanej pamieci. Bateria jest wg mnie bardzo slaba bo trzyma okolo 3 do 4 dni. moze jeszcze nie zdazyla sie uformowac. co jest dla mnie wazne ze telefon posiada latarke i to calkiem mocna. nigdzie tej informacji nie moglem znalesc. tylnia obudowa jest dosc slabo zamocowana i zaczela juz trzeszczec. tel za 1500zl i ma taka obudowe?! ale co najgorsze w tym telefonie jest to ze ma BARDZO SLABY ZASIEG. mialem poprzednio SE k770i i w domu wszedzie byl na maksa zasieg, a w tym telefonie czesto mi przerywa rozmowe bo zasieg traci ! radze od razu kupic jakas folie na ekranik bo jest bardzo delikatny i szybko mozna go porysowac. w kazdym fonie mozna znalesc duzo wad ale i tak mi sie bardzo podoba i nie zamienilbym go na zaden inny model. wkoncu nazwano go MULTIMEDIALNYM POTWOREM 😀

  • -wygląd
  • -kolory
  • -aparat
  • -delikatna obudowa

29 sierpień 2009 | 10:57

Ocenił: brak

dobry telefon dla ludzi z klasą,każdy na pewno doceni aparat bo 8,1 MPx z
262 tys.kolorów to świetne połączenie.

  • -wygląd
  • -funkcjonalność
  • -kolory
  • -aparat
  • -wykonanie
  • -delikatna obudowa

02 czerwiec 2010 | 22:20

Ocenił: likon75

W MOIM W995 JUŻ SĄ LUZY NA SLIDER
OBSŁUGA REKLAMACYJNA W SE DOTYCZY MODELU C902 ALE TO AKÓRAT PEWNIE WSZYSTKO JEDNO JAKIEGO MODELUTYLKO MOŻE MÓJ PRZYPADEK MNIE WYPROSTOWALI OCEŃ SAM

CZYTAĆ OD DOŁU — OD PIERWSZEJ INF. GÓRA OSTATNIA

Szanowny Panie,

Pragniemy Pana ą poinformować, że rzeczywiście jest nam bardzo przykro, iż problem dotyczący Pańskiego telefonu nie może znaleźć satysfakcjonującego Pana rozwiązania. Pańskie krytyczne uwagi w tej kwestii postaramy się wykorzystać tak aby w przyszłości móc w pełni pomóc Naszym Klientom w podobnych sytuacjach.

Z poważaniem,

Sony Ericsson Contact Center

W celu uzyskania dalszej pomocy prosimy o kontakt z nami pod adresem e-mail:
questions.pl@support.sonyericsson.com

O ile Państwa zapytanie nie ma związku z powyższą odpowiedzią, prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość e-mail, lecz napisać nowe zapytanie na podany powyżej adres e-mail. Ułatwi i przyspieszy to opracowanie odpowiedzi. Dziękujemy.

Contact Us | Legal | Your Privacy
©Copyright 2001-2008. Sony Ericsson Mobile Communications. All rights reserved.

prawdopodobnie nr. mojej sprawy Ticket: 87181510 Ticket: 87365680
Witam w załączniku przesyłam plik z odpowiedzią którą dostałem z działu obsługi klienta od pana Dawida p.
Według dokumentu rozumiem że uznano moją reklamację za zasadną i tyle.
Nie wiem czy Panu Dawidowi chciało, a może nie chciało się zagłębiać w moją sprawę, cytuję to co w załączniku napisał Pan Dawid (pragniemy poinformować że rzeczywiście jest nam przykro iż problem dotyczący Pana telefonu nie może znaleźć satysfakcjonującego rozwiązania. Krytyczne uwagi postaramy się wykorzystać tak aby w przyszłości móc w pełni pomóc Naszym Klientom w podobnych sytuacjach).

Mi też jest przykro że użyto wobec mojej reklamacji szablonowej odpowiedzi, pan Dawid zrobił sobie zemnie poprostu jaja, potraktował mnie jak małolata uznajemy reklamację ale spadaj, postaramy się by pomóc naszym klientom – co to jest to ma być odpowiedz na reklamację niech Pan Dawid wybaczy, kiedyś pracowałem w urzędzie skarbowym i nawet w nim w szablonowych odpowiedziach na wnioski petentów trzeba było użyć trochę wyobraźni i nie stosowało się tylko funkcji kopiuj wklej, otrzymałem odpowiedz bez odpowiedzi.

Miałem nadzieję że pomimo potyczek z serwisami i ich nie rzetelności ktoś w centrum SE potraktuje mnie poważnie, co za rozczarowanie.

Pragnę nadmienić że obecnie pracuję w dużym koncernie i wiem jak powinno załatwiać się reklamację z klientem w mojej firmie po prostu dba się o dobre imię zakładu a do klienta podchodzimy w sposób rzetelny jeżeli mamy jakieś niedociągnięcia staramy się zrekompensować je klientowi z nadwyżką.

Może powinienem dać sobie z całą sprawą spokój ale szlak minie trafia jak marnuję czas, pieniądze i nerwy.
Może w końcu ktoś rzetelny zainteresuje się moją sprawą – i nie potraktuje mnie jak zło konieczne od Tak Potężnej Firmy Jak Sony Ericcson oczekiwał bym chociaż wyczerpującej odpowiedzi a nie takiego nie wiem nawet jak to nazwać-brzmi jak- „spieprzaj dziadu” ciekawe czy do wszystkich swoich klientów podchodzicie w ten sam sposób?
Z tego co mi wiadomo za naszą zachodnią granicą takie reklamacje załatwiane są zupełnie inaczej tam potraficie dbać o klienta czyn się my Polacy różnimy od Niemców czy Anglików?

Ja swój nowy telefon którego dotyczyła reklamacja c902 sprzedałem i zamieniłem na w995 zaczynam tego żałować bo teraz wiem że w przypadku wady fabryczne która może pojawić sie w trakcie użytkowania mogę mięć znowu problemy

Chciałbym otrzymać od was jakąś konkretną odpowiedz, jakie konsekwencje np. poniósł serwis w Koszalinie który wymieniał części których nie wymieniał itd. i w tej chwili może zaproponujecie jakąkolwiek rekompensate dla mnie.

Więcej nie zamierzam już ciągnąć całej sprawy użyję systemu Pana Dawida kopiuj wklej na wszystkie znane mi serwisy i fora internetowe może komuś pomogę podjąć decyzję przy wyborze telefonu.

poniżej wszystkie maile które do tej pory wysłałem do was
Pozdrawiam

Szanowny Panie,

W odpowiedzi na Pańskie zapytanie pragniemy Pana poinformować, iż Pańska reklamacja została zarejestrowana w Dziale Reklamacji Sony Ericsson 05.05.2010. Dział Reklamacji ma 14 dni roboczych na odpowiedź dotyczącej reklamacji. Pod koniec tygodnia zostanie wysłana do Pana odpowiedź listownie z Działu Reklamacji naszej firmy. Prosimy o cierpliwość, wkrótce otrzyma Pan odpowiedź związaną z Pańską reklamacją.

Z poważaniem,

Agnieszka N. Sony Ericsson Contact Center

W.
Napisałem reklamację na działanie serwisów SE i {modelu c902} po której otrzymałem odpowiedz

Szanowny Panie,

Pragniemy Pana poprosić oprzesłanie pisma reklamacyjnego zawierającego dane telefonu: typ, nr seryjnyIMEI oraz opis historii napraw. Do pisma należy dołączyć kserokopie: kartygwarancyjnej oraz raportów z napraw otrzymanych z serwisu. W/w dokumentacjęprosimy przesłać na adres:

Sony EricssonMobile Communications Int. AB

Oddział w Polsce

Al. Jerozolimskie 92

00-807 Warszawa

z dopiskiem DZIAŁ REKLAMACJI

lub przeslać pod nr fax (022) 49330 01

Z poważaniem,

Renata K.
Sony Ericsson Contact Center

dnia 29,04,2010 przesłałem kopie całej dokumentacji związanej z e sprawą listem poleconym nr.120801546
zastanawiam się czy otrzymam jakąś odpowiedz prosił bym o potwierdzenie

PISMO które wysyłałem
From:
To:
Subject: Telefony
Product: C902
Opinion: Mój przypadek

dotyczy SE c902
Może tylko ja miałem pecha z tym modelem ALE
NA WSTĘPIE
używałem t610,k500,k700,k750,k800 {mam nadzieję że nie pomyliłem oznaczeń modeli) jestem miłośnikiem SE
c902 kupiony w sieci play za złotówkę 10,02,2010 a 16,10,2006 pierwszy raz w serwisie
Do rzeczy reklamowałem źle działające klawisze dotykowe i przerwę między wyświetlaczem a obudową w autoryzowanym serwisie w Koszalinie-uznali roszczenia- odebrałem telefon na drugi dzień, serwis se autoryzowany jest w moim mieście, moja wina nie sprawdziłem przy odbiorze tylko w domu telefon po 2 dniach znowu trafił do serwisu wypatrzyłem że jak przerwa była po prawej stronie to teraz jest po prawej i po lewej.
W serwisie „fachowiec tłumaczył mi że wymieniali cały ekran klawisze i coś tam jeszcze ale robią to ręcznie i stąd te przerwy, myślałem że mnie coś trafi zażądałem wysłania tel.do Warszawy przez neta sprawdziłem że reklamacja jest uznana tel. w naprawie, naczekałem się z dwa tygodnie albo i więcej i jest inf że tel. jest do odbioru.
Przy odbiorze mało nie dostałem zawału przerwa była dalej klawiatura dotykowa nie działała poprawnie – po wcześniejszej konsultacji z rzecznikiem praw konsumenta odebrałem c902 i w te pędy do salonu play gdzie go nabyłem z żądaniem wysłania tel. do ekspertyzy dzięki BOGU że jest kilka autoryzowanych serwisów w Polsce telefon pojechał do serwisu we Wrocławiu po kolejnych 2 czy 3 tygodniach powróciła opinia tel. ma wadę fabryczną wymiana na nowy–wróciła mi wiara w serwis SE. niestety na krótko czekałem kolejny tydzień czy dwa– i telefon nowiutki do odbioru w salonie, nauczony doświadczeniem zabieram się ja do sprawdzania wytęsknionej zabawki, oglądam na prawo i lewo, macam po klawiszach ekranowych od aparatu wszystko gra i niema żadnej przerwy cudo, a że pani w salonie całkiem zacna to se myślę fotkę strzelę a tu zong przycisk od aparatu ani drgnie drugi trzeci raz nic ,daje ja ślicznotce mówię strzel mi fotkę ona pstryk i jest zdjęcie, biorę w łapy i stwierdzam że autofocus po wciśnięciu do połowy spustu i puszczeniu przycina aparat, lu w ogóle nie reaguje nie przyjąłem złomu jeszcze jedna ekspertyza po 2 dniach odp, że następna wada fabryczna w sumie po zakupie tel. miałem 6 dni 2 miesiące bujałem się z wymianami gdy przyszedł 3 z kolei nowy c902 który znowu miał przerwę między wyświetlaczem a obudową a do tego klawisze środkowe górny i prawy nie miały „kliku”- nie odskakiwały poszedłem do pierwszego lepszego komisu dopłaciłem 200zł i zamieniłem c902 nową na w995 też nowy mimo że SERWIS SE TO ŚMIECHU WARTA BEZ SŁOWA NIECENZURALNEGO POMYŁKA lubię telefony sony ericsson przyzwyczaiłem się do nich używam ich od lat.
Moje pytanie czy tak powinno być?
Czy konsument w Polsce niema praw i czy taka solidna firma może tak podchodzić do miłośników marki — kontakt z serwisami np telefoniczny na poziomie zerowym czas oczekiwania długi bardzo długi
może jestem odosobnionym przypadkiem ale swoją pasją do SE zaraziłem członków rodziny a przez zaistniałą sytuację czuję się po prostu zlekceważony przez ukochaną firmę.
Nadmienię że posiadam całą dokumentację związaną z wyżej opisanym przypadkiem.
Pozdrawiam
Ps miło by było otrzymać odpowiedz

Country: Polska
First Name: Waldemar
Last Name: Nurzyński
Phone Number: 605486819
City / Region: Koszalin
Agree Legal Terms: No.
Sign up for enews: No.

  • brak
  • brak

08 kwiecień 2010 | 11:37

Ocenił: MatheW

Telefon bardzo dobry…aparat cudo….bateria trzyma ok.6-7 dni przy średniej używalności…i nie dziwie sie czemu mówią na niego multimedialny demon. Muzyka pięknie brzmi….szkoda tylko że nie posiada opcji Shake Control…Polecam wszystkim fanom głośnej muzyki i dobrego aparatu…

  • -funkcjonalność
  • -latarka
  • -aparat
  • -multimedia
  • -delikatna obudowa
  • -brak opcji shake control

27 kwiecień 2010 | 22:03

Ocenił: Kuba

Telefon bardzo funkcjonalny. Waży wprawdzie 118g, ale to przez to, że obudowa jest wykonana z metalu, a więc jest bardzo odporna. Cena nie jest najniższa, ale płacimy za jakość, która w tym modelu jest wyśmienita.

  • -wygląd
  • -funkcjonalność
  • -jakość
  • -prosta obsługa
  • brak

Zobacz więcej opinii – Sony Ericsson W995

Sony Xperia Z1 Fioletowy
od 2599 PLN

Sony Xperia Z3 Biały
od 2599 PLN

Sony Xperia Z3 Czarny
od 2599 PLN

Sony Xperia Z3+ Miedziany
od 1749 PLN

Sony Xperia Z3+ Biały
od 1749 PLN

Sony Xperia Z Ultra
od 1749 PLN

Sony Xperia Z3 Miedziany
od 1695 PLN

Sony Xperia Z2 Fioletowy
od 1695 PLN

Sony Xperia Z2 Czarny
od 1695 PLN